Lördag

Är hemma hos mamma och pappa. Så vaknade tidigt för att kliva upp å göra upp eld och ut med hundfaan. Gick finnemang, men fick en chock då jag kom ut. Det har jue kommit snö! Herrejesus.. Så mysigt :)
Idag blire nog en sväng till stan, kika runt lite. Längtar så jävulskt tills jag ska åka till Daniel så tror fasen jag börjar packa redan nu :P Är väl inte för tidigt? Är jue bara en å enhalv vecka kvar ;) Saknar han såå :(

Jag har som börjat fått som smått ångest över när vad jag ska göra när skolan är slut :( Jag måste söka jobb, men vars? Vad vill jag jobba med? Herrejesus vilka bekymmer jag har.. Men, det är allvarliga saker detta :P Måste nog ta tag i och fundera ut något.

Kram och puss. Nu blire en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0