Kvällen..

Den blev bara mys.
Efter maten däckade jag i soffan och sov en timme. Så skönt! Fast mår alltid så illa när jag vaknat, känns som blodsockret är nere vid fötterna. För blir bättre med en gång jag klivit upp å bara tagit nån tugga av nått.
Sedan blev det lite teve och prat med Daniel!

Blev så sugen på äggsmörgås, så blev the och hårdbrödsmörgås med ägg och kaviar på. Så gott! Filmen med Cameron Diaz - The Holiday var på nån kanal så fastnade vid den när jag fikade. Filmen är så dålig, men ändå bra på nått vis! :)

Nu så blire sängen strax, ska upp och skjutsa syrran imorgon på jobbet så jag kan låna hennes bil. Ska upp på skolan å hämta några papper. Lite drygt att gå :)
På tal om skolan. Tack "Anonym" för kommentaren. Tror det blir något sånt, ska bara ringa och höra med skolan när det närmar sig sökning om hur det är med den särskilda behörigheten. :) Men blir nog så att jag söker och kommer jag nu in får jag ta beslutet då.
Så tråkigt, för det finns så få fortsatt utbildningar på undersköterska. Vill inte läsa till sjuksköterska, tror jag. Skulle nog va roligt det med men.. Äsch får se :) Det lär lösa sig :)

Nä nu blir det att gå och göra sig klar för natten. Vi hörs imorgon! Såklart.. Pussåkram

Snart ses vi! Längtar såå.. None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0