Idag dårrå

Så har jag varit på skolan, första timmen va jätteintressant. Vi pratade kommunikation å läraren levde sig in så bra, så den timmer gick fruktansvärt fort!
Sedan så skulle vi diskutera och göra gruppuppgift. Å det gick jue finnemang det med. Så nu ikväll tänkte jag köra igång med uppgifter.. Tråkigt, men ett måste ;)
Fick även reda på hur jag ska gå i skolan nu framöver. Jag ska dit nästa torsdag, sedan tisdagden den tjugofemte novemver, tisdagen den sextonde december, sedan inte förän den sista januari.. Så det är inte tätt mellan besöken!

Åker ner till Daniel den tjugosjätte. Hem den femtonde, sedan så... Kommer han upp på juldagen, vi åker
ner tillsammans dagen innan nyår.. Sen vet jag inte när jag ska hem! Måste boka biljett hem, men kan inte göra det förän jag fått lön denna månad och förän jag prata med han. :) Smart va? :)

Nu så har jag beställt böcker ifrån Adlibris, tre böcker blev i stort sett 1000kr. Det är sjukt! Ska sälja böckerna sen. Så jag får in en hacka på dom ;) Nån som ska börja läsa te uska efter jul får gärna hojta till, så får ni köpa böcker :)

Ska gå å hänga tvätt, sedan åka tillbaka till stan. Ha en fin dag. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

jo, det ha juh det :/ jag jobba hela helgen ja, så det bli inte mycket annat :P Va ska du hitta påda?

2008-11-13 @ 19:34:47
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0