Har nog glömt att skriva

Men min nya jacka. Är totalt jävla galen! Den är knäpp.. Japp!
Började i måndags när jag skjutsade Daniel till Sundsvall. Han skulle in på nån fiskebutik så jag parkerade och gick bar till baksätet för att hämta väskan. Då kommer det en gubbe om ska in i bilen bredvid så jag blev lite stressad. Så jag smacka igen dörren och fastnar med typ halva jackan i den så när jag ska gå som flyger jag tillbaka. Daniel bryter ihop i skratt så han får gå. Och gubben bara "Nämen vad jag ställer till det för dig, ska hjälpa dig lös".. Så han fick öppna dörren åt mig så jag kom loss.
Samma sak hände senare när jag släppt av Daniel å skulle tillbaka å köpa tavlor åt han. Men då fick jag ingen hjälp så fick krångla mig lös själv. Satan.

Å nu har det hänt ytterligare en gång, fast nu fastnade jag i syrrans bil. Jag hatar jackfaan :P

Nu ska jag gå å tvätta bort sminket, dricka mig lite vatten å lägga mig i sängen. Har ätit popcorn ikväll så är jättetörstig.
Snart åker jag :) Ha en fin kväll. Pussåkram

Åh ni vet vad som ska skrivas nu? Japp, tycker om Daniel nå jävulska mycket None

Kommentarer
Postat av: Tina

UTMANAD! :D Se min blogg =)

2008-11-14 @ 12:16:23
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0