Freeeedag

Så va det fredag, denna veckan gick fort som satan också! Som alltid.. Detta året har gått så jävulska fort, det är sjukt. Kändes som att när jag började skolan i januari att det kommer va evigheters evigheter tills jag är klar. Men va faan, jag är jue snart klar.

När jag skulle gå å lägga mig inatt så ser jag på den där maskinen som bränner pellets att den strejkar, den vill inte brinna! Akutmess te Daniel, han ringde å jag fick städa den. (städa å städa, dammsuga ur den jäveln). Men samma sak som sist, jag var alldeles svart på hela armarna när jag va klar! Tur att jag va klok innan å öppnade dörren in på toaletten så de va bara att klampa in å tvätta av mig svartheten.

Nu får fasen Daniel snart vakna, annars går jag ner å hoppa i sängen så han vakna.
Tror iofs att det inte blir nån hit men, kan jue försöka. Han kan jue inte bli mer än arg å kinkig ;) Nä, jag är snäll, skulle iofs ha frukosten klar nu, men vad är det för mening om han sover?
Blir nog hoppa i sängen ändå.
.
Nu ska jag gå å försöka få te kaluffsen..
Just ja, sen jag klippte mig, så har det hänt nått. Strax ovanför öronen på båda sidorna, blir det som att jag har tupera håret så det står rakt ut och är jätterisigt, varenda morgon när jag vakna.Så jag vet inte om jag ligger å gnugga huvudet som tusan...

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ja, precis :p Dom blev inte lika goda :/

2008-11-28 @ 13:30:01
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack (: Nää, känns inte så roligt :/ Hoppas du ha det bra där nere iaf (:

2008-12-01 @ 23:46:29
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0