Detta...

Det här vill jag läsa. Men vet inte om jag ska söka det? Finns jue bara på ett ställe.
Eller ska jag jobba efter att jag är klar å söka senare?

Haha, det är så här.. Att jag är en sån människa som kan göra något spontant, men när det gäller jobb å så. Känner jag mig alltid tryggare om jag halvt vet vad jag vill å så.. Känns tryggt!
Så att plugga vidare med en gång känns bra, eftersom jag är igång liksom. Men samtidigt.. Har jag motivationen att påbörja en ny utbildning med en gång?
Måste nog fundera närmare på detta inser jag :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska söka! :) Sedan får du ju välja om du vill eller inte, den dagen du måste bestämma.

2008-11-17 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0