Dagen som idag

Klev upp tidigt som satan. Mer död än levande, då jag inte kom i säng förän vid halvtre.
Skjutsade upp syrran till jobbet och sen tillbaka hit, la mig på soffan för att kika på teve lite och så var jag smart å tänkte jag kunde slumra en stund. Men inte då, syrrans soffan lutar framåt så det känns som om man ska rulla ner på golvet. Så vid nio var jag less och trött som satan så jag gick till sängen istället.
Halvsomnar och vaknar efter en halvtimme av andnöd. Nej då, inget med astman. Var bara jävulska täpp i näsa. Hur länge ska man behöva vara förkyld i näsan? Lite irriterande detta måste jag säga.. Låg vaken till tio och somnade sedan om och vaknade vid tio i tolv. Så skönt!

Nu så har jag duschat och undrat varför jag mår så illa och är yr i huvudet. Konstigt! Tills jag kom in i köket och insåg att jag inte ätit nån frukost! Inte så konstigt jag mår illa. Så nu ligger det två smörgåsar med korv och senap på och ett glas med vatten framför mig.
Ska bara klä på mig, borsta gaddarna sedan åka upp på skolan och hämta papprena. Sen tillbaka hit! :) Tänkte, det va jue så länge sedan jag satt vid datorn så.. Jag måste jue ;) -iiiiroooniii-

Var mysigt att messa med Daniel imorse också, tillhör inte vanligheterna. None
Men han är söt! Jag är kär...

Ha en fin dag. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0