Då ska vi se

Dagen har rullat på bra.
Mamma och jag kom på den briljanta ideén att klä på dynan som ligger på hallbänken. Blev skitsnyggt! Tills vi insåg att vi satt dynan åt fel håll och tyget då blev fult. Så blev bara att riva av helvetet å börja om. Vad händer då, då? Jo, häftapparaten går sönder..
Annars så har dagen varit lugn, färgat två klänningar svart (dom va svart ifrån början, men blivit lite matt) sedan har det varit lugnt.

Ska strax åka till syrran i stan, ryktas om snöoväder i natt å jag ska va nere tidigt imorgonbitti på skolan så är bäst att sova där så slipper jag köra till stan.
Hoppas bara det inte håller i sig, så tåghelvetet inte kan gå framåt på onsdag, för då blir jag kinkig. Som tur är så går det ett annat tåg innan. Så är inte först ut den dagen liksom ;)

Ska packa lite kläder nu. Hörs och syns!

En dag kvar. Typ ;) Tycker om dig! Masssoooor

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, aldrig fel det heller :) Hoppas tåg resan gå bra på Onsdag :p

2008-11-24 @ 17:47:19
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0