Ändrade planer!

Så blev det idag. Ändrade planer! Jag satt många timmar framför datorn och när syrran föreslog att vi skulle åka till Kramfors och Dollars så nappade jag direkt :)
Blev inget storshoppa för min del, köpte en blåsa-håret grej. Kommer inte på vad dom heter. Tänkte ta med till Svensson, sen få den bo där en stund! Dom är så klumpiga så inget man drar med sig lite smidigt sådär :)
Jo, jag köpte hårschampo och balsam också, som lukta typ cocos/choklad på nå vis. Luktar supergott! Tycker jag iaf..

Nu så blir det sängen.. Upp tidigt imorgon. Ska va på Nipanområdet mellan 8.30-14.00 :) Om jag hittar dit jag ska vill säga ;)
Just ja, ikväll så har Daniel bokat hembiljett till mig i januari. Blir hemfärd måndagen den 26/1. Tidigt som satan på morgonen. Sen får vi se hur det blir dom åtta veckorna jag har kvar på skolan, hur vi kan träffas :( Han får nog komma upp! Och jag en snabbtur ner. För är jue praktik å den kan jag jue som inte åka ifrån :)

Nu så.. Sängfaan ropa! Jag är trött.. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0