Varmt som i helvetet..

Satan i gatan va varmt det är. Smälter man inte i detta väder, kan man nog känna sig riktigt trygg framöver åsså :)
Började sju imorse, brukar försöka kliva upp vid kvart i sex för jag ska åka vid kvart-tjugo över. När vaknar jag? Jo fem över sex..
Lite bråttom blev det då, in i duschen, klädde på mig samtidigt som jag tryckte i mig smörgås å borsta håret, borstade tänderna medans jag tog på mig skorna. Jesus, man är rätt snabb när det gäller ändå.
Tjugo över sex starta jag bilen å åkte, så jag blev jue inte sen te jobbet :P

Längtar efter Daniel gör jag också, fast han kommer upp nästa lördag! Så längtar som ett tok dit. Hoppas bara värmen håller i sig, så det inte blir tråkregn. Jobbigt när det regnar för man blir som låst inne.

Är så jävulska trött, så ska gå ut å lägga mig i solen å sova en stund tror jag :P

Ha en fin eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0