Natt

Så är det natt, ska egentligen sova. Men har många tankar som viftar runt i huvudet.
Inga dåliga tankar, men dock ändå tankar som gör att jag inte kan lägga mig. Men det löser sig! Är ledig helgen, å börjar inte förän tre på måndag, så jag kan va vaken länge :P

Ska på stan med syster imorgon tänkte jag, kika runt lite bara. Spana lite folk. Kanske försöka hitta en tröja till min kjol? Har jue bara varit på väg sen i våras för att hitta någon, så bråttom verkar det jue inte direkt vara..

Ska lägga mig i sängen nu, ligga å tänka bort tankarna.
Det är som att man måste tänka igenom dom, för att dom ska försvinna. Sen när dom försvunnit, så har man som glömt dom. Mysko!

Sov så gott folket.

Lite avis måste jag jue skriva att jag är på Sandra. Vill åsså gå på bröllop. Men ingen vill jue gifta sig :P

Tycker om dig! Enormt. Underbara du!

Kommentarer
Postat av: felicia

godnatt :)

2008-07-05 @ 01:15:19
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0