Mätt å belåten.

Kakan är i ugnen. Får se vad det blir av den, känns som om det kan bli nå spektakel :P Men smeten va god iaf :)
Vi satt ute å käka under middagen, helvete va knott (små svarta jävlar, vet inte hur dom stavas) det var. Är som totalt jätte röd och prickig. Inte så fint måste jag få säga! Klias gör det också :P -klagklag-

Vill hitta på nå roligt ikväll, skulle kunna tänka mig att gå ut å ta en öl eller tre. Men får se.. Rätt skönt att inta soffan sen också. Lär bli en tidig kväll ikväll.
Känns konstig i kroppen. Är som om en förkylning ligger å gror. Dynga!

Jävla skitnätet har inte fixa sig än. Fick två mess innan, sen blev de endast sos-samtal igen! Vad är felet? Nån som vet? Hatar när det är så här.. Men jag ska nog överleva, förhoppningsvis ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

kika förbi..=)

2008-07-05 @ 21:48:42
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa, det va varmt å skönt både fredag och lördan, sen på söndan så regna det :/ så va lite tråkigt.

Men det va fint på bröllopet iaf :D tyckte dock lite synd om christian som fick gå i svart kostym i det fina vädret men ;) haha. Va ha du haft för dig ihelgen da?

2008-07-08 @ 17:22:29
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 15:56:20
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0