Lite uppdatering så här

Då har snart halva den här veckan gått också. Känns som om dagarna är jättesega, fast det går fort ändå. Fast det kan inte gå fort nog! Längtar te på lördag då Daniel kommer!
Så bokade han resa till mig idag, ska åka ner den 12augusti. Haha, vågade inte ringa själv. Men så är det då han bor på ett ställe man inte kan uttala ;)

Så igår på jobbet fick jag nå helvetes ont i huvudet. Det va nog nära att det sprack när jag kom hem igår, blev alldeles svart för ögonen så kändes det som blixtar åkte igenom. Äckligt va det, blev bättre efter två ipren. Men går som om jag har ett vattenballong runt huvudet idag. Som att jag å alla andra är i olika världar!

Har inte så mycket på hjärtat att berätta!
Dagarna ser likadana ut, händer inte så mycket i mitt liv. Mer än, som sagt, att jag längtar som satan te Daniel kommer! Det går mina dagar ut på ;) Nä då.. Riktigt så jävligt är det inte. Men rätt så nära ändå.

Skriver mer sen, ska börja hänga in lite grejor i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0