Inlägg

Dagen, har varit så lugn, så lugn.
Kom ut typ vid tolv, insåg att det va ett nästan platt däck på bilfaan! Daniel fick rycka in som däckbytare! Tackar så mycket för det ;) Sen så kom syster hem och vi spelade kubb.
Jag förlorade, hela tiden! Det gick superbra för Ida och Daniel, men så fort jag va med nån utav dom, så förlorade dom! Slutade med att jag kastade ner kungfaan av misstag! Dynga..

Sen på eftermiddagen så blev det åska! Satan i gatan va de small, haha! Rädd va jag! Hatar verkligen åska!

Fick ett jättefint halsband av Daniel igår, med en stjärna! Jättefint, jag gillar mycket! Kan lägga in en bild på det sen, orkar inte nu.
Börjar bli så lite trött! Blir nog sängen snart. Men känns som om att när jag lägger ner mig, så lär jag bli pigg. Tur jag har sällskap, för känns som om jag kommer prata som ett tok när jag lägger mig. Antingen det, eller så tvärdäckar jag! :P

Sov så gott. Dröm sött

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, jaa.. finns juh en liiiten risk för det a ;)ska ha va kvar över mipyran å det eller?

Jaa, min funka inte helt 100 heller efter alla smällar lill stackarn fått ;P

2008-07-14 @ 11:13:06
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0