Färga håret..

Jajamän, det har jag gjort nu på morgonen. Blev samma färg som innan, men lite mer glans på det hela. Jag är nöjd, än så länge :) Det brukar ändras rätt fort!
Vaknade vid halvelva, upp å duscha sedan hårfärgning, som sagt. Lite frukost å nu sitter jag här. Ska strax åka till jobbe, börjar klockan ett å slutar kvart över nio. Så halvlång dag när det är så fint väder ute.
Det är alltid så, så fort jag jobbar är det fint. När jag är ledig, som igår. Så är det molnigt och blåsigt. Dyngväder! Väderguden är då inte direkt polare med mig, kan man väl säga!

Igårkväll, så pratade jag med Daniel till strax efter tolv. Så skulle jag gå å lägga mig, fastnar i en Ikea påse, sån i papp. Ramlar rakt fram å gör ett bukplask. Ont som satan gjorde det, så har lite ömma knän å händer idag faktiskt. Hatar ikea just nu :(

Vet inte riktigt om jag har så mycket mer att skriva just nu.
Mer än det att, mitt förra inlägg om att Daniel ska komma. Såg visst ut som en dödsannons. Det va jue inte direkt meningen, för död är han jue inte! :)

Nu ska jag ta å packa väskan, "hockeytrunken" ;), å åka. Ha en bra dag å fin kväll.

Hörs! Syns!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa. Det bli nog mkt för han å ta in ;) jaa, det va verkligen jätte mysigt. Sen kom juh pihl å micken oxå, men då gick vi upp å satt oss hos bergvalls. men det va verkligen mysigt :D haha, jaa. man måste få va lat ibland ;) Det va lite jobbigt å åka över lägdan bara. Hoppade ganska bra ;P

2008-07-02 @ 15:57:08
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tjena !

Du skulle ha bott i USA för där kunde du ju stämma IKEA att dom har farliga påsar ;P haha Hoppas allt är bra, saknar dej gumman !/ Emilie

2008-07-02 @ 22:21:43
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0