Den här veckan..

Har varit så jättebra! Riktigt perfekt har den varit.

Däcket blev de till att åka till Däckia med och få det lagat. Va typ nån järnbit eller va tusan han sa, som hade åkt in. Attans skit! 230kr kostade det.. :)
Sen efter att vi fått det lagat och bytt så blev det Birsta City. Daniel shoppade som satan ;) Nä då, kläder blev det för han, själv så hittade jag inget. Vi åt, va på bolaget, handlade på Coop sen blev det hemåt igen.
Onsdagen åkte vi upp till mamma och pappa. Bakade paj på morgonen som blev jättegod, fast jag tyckte den va för mörkt gräddad. Sur va den också, men den gick i, med vaniljvisp :P
Pappa drog ett skämt om snusfaan så Daniel såg ut att spricka av skratt. Jesus! Gubben verkade bli glad över att vi kom upp, för han höll totalt på att surra ihjäl Daniel! Jesus...

Sen så har vi bara tagit det lugnt. Torsdagen blev det fika på Myregården, en sväng på stan (jag vill också ha den där vattengrejjen! Måste nog hälsa på Daniels bror ;) sen bowla. Som vanligt förlorade jag och som vanligt så blev jag kinkig. Jag är verkligen dyngdålig på det!
Grillade iaf på kvällen, gott blev det, köpte och stekte nån ost! Den va god, va lite skeptisk till den egentligen men.. Det var gott! Som tusan..

Så igår åkte Daniel hem. Kan meddela att det va inte det bästa! Herreminjävlar.. Men åker jue snart ner, den tolfte blire! Längtas som bara tusan!

Idag va vi upp till Åsele marknad. Mycket folk! Åt iaf som att jag aldrig sett mat förr. Jag gillar att äta! Haha, va typ smakprov på naturgodis, där stod jag å smaka för fulla muggar. Sen så köpte jag langos, insåg att Daniel och mina är mycket godare (trodde vi nå annat eller?) köpte en toast med skinka och ost. Gott! Sen va jag sugen på en munk, men magen va som full, totalt jättemätt. Så blev ingen. Knyckte en utav mamma å pappa sen :P

Nu så ska jag bara slappa. Är jättetrött! Svensson knäckte mig tror jag ;) Nä då.. Har väl bara blivit dåligt med sömn denna veckan. Men det tar jag, med glädje! :)

Ha en fin kväll. Vi hörs. Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0