Slöheten

Den fortsatte. Gick å kikade affärer men orkade inte in på Konsum å köpa hårspännen, så får bli en annan dag.
Sen så skulle jag in på Lindex å köpa nagellack, men det orkade jag inte heller. Då muttrade Svensson nått om att jag var lat. Haha..
Men köpte både ett vax och nagellack på Maxi sen, behöver det nu när naglarna börjar växa igen. Annars går dom av direkt, å det är jue inge roligt :)

Sitter å pluggar nu. Svarar på massa frågor. Skittrist! För det är tio frågor, som handlar typ om totalt olika saker, vet inte om lärarna blev less å inte visste vad dom skulle göra för uppgifter så dom skrapade bara ihop nått :)
Fick iaf tillbaka arbetet jag mailade in förra veckan, av Annelie. Jag är godkänd i Etik och Livsfrågor. Så det va roligt :)

Nu måste jag fortsätta. Ha en bra natt!

Kommentarer
Postat av: My

Kul att det går bra för dig :)

2008-12-09 @ 09:35:24
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0