SKITNATT

Vilken jävla natt.
La oss vid halvelva, låg å surrade ett tag sen somnade Daniel å jag låg vaken ett tag. Till slut somna jag, men vakna halvtvå å låg vaken typ nån halvtimme, somnade om, men vaknade kring halvfyra. Somnade igen å när vi vaknade vid halvsex gick det inte att sova mer :)
Så då klev vi upp å bakade scones. Vet inte, men jag tycker om det samtidigt som det är en konstig smak. Mår iaf illa sen jag käkade det. Men vad gör man när vi är senil ett och två som glömmer att köpa bröd! Jävla skit :P

Daniel är iväg å handlar å magnetröntgar sig. Är väl snart hemma igen kan jag tro. Jag har städat ihop, såg ut som kriget som hade dragit igenom å nu väntar jag på Tilde. Hon ska va här nån timme! Så blir väl härja runt, man blir jue så varm när hon sätter igång å motionerar en ;)

Skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0