Packning

Satan i min gata vad vi har packat! Ser ut som att vi ska packa med oss hela norrland och dra ner det till småland! Vi har en stor väska var, en påse med en lampa, en ännu större påse med nå tavlor och en väska som jag ska ha som typ handbagage och Daniels ryggsäck! Haha..

Idag så var vi till Ö-vik en sväng. Jag vet inte, men jag gillar inte riktigt den staden. Den är kall och den är halvtråkig! :) Så jag handlade ingenting. En cola och en smörgås. Två cola förresten ;)

Nu ska jag gå och packa, Daniel är kinkig för att han e trött ;)

Sov så gott så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en bra jul det :D Ja jag fick en ny kamera, presentkort på skor, lotter, strumpor, en rosa mixer 5e säsongen av one tree hill, en klocka, en glas skål å en resa till prag :) Det va väl allt :p Hoppas ni få en bra nyår där nere :) Gott nytt år!! :D

2008-12-31 @ 13:41:09
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0