Måndag

Jag har rivit mig i ögonvrån, så har värsta såret där! Ser inte klokt ut. Vaknade igårmorse av ett litet sår, men måste ha varit där å klöst ännu mer i natt :) Haha..
Ser att jag bara får CSN-bidrag för en vecka nu. Två veckor hade väl kunnat varit mer riktigt? Tycker jag iaf! Men ska sälja mina böcker som jag inte behöver mer. Så då får jag iaf några kronor mer. Haha, små bröd är också mat förstår ni!

Nu så tänkte jag gå och göra mig lite frukost/lunch, sedan göra mig klar för staden och lite jobb! Ska bli kul att jobba, va svinlänge sedan sist :)

Sen så är det jue två dagar kvar till julafton. Men vad är det då jag inte har nån julkänsla? Skitmånga man pratar med och så, som säger att dom inte heller har någon. Konstigt! Men en sak är då säker och det är att jag är förbannat sugen på julskinka! En lite halvvarmt skinka med senap. Sååå gott!

Nä, nu måste jag göra något vettigt! Pussåkram

Om tre dagar kommer Daniel! Man kan säga två, för torsdagen räknar jag inte, för då kommer han. Och visst låter det bättre med två än tre? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, verkligen inte :p åh va gott med julskinka. Nu ä dä inte länge kvar tills man få smaka på den ;)

2008-12-22 @ 13:15:07
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0