Hemma!

Jeoppsson, så va man hemma! Så mycket snö här va.. Haha, där nere är det jue ingenting! Blev så glad i lördags att snön låg kvar så vi byggde snölykta! Den jäveln hade rasat ihop och börjat tina i söndags när snön tinade bort! Jävla skit :P

Hemresan igår gick super, sov nästan hela vägen mellan Alvesta och Stockholm. Så vaknade när dom ropade ut att vi strax kom till Stockholm, yrvaken som satan när jag klev av! Men skönt sov jag ;)
Så imorse när jag skulle åka till skolan upptäckte jag att jag glömt hela sminkväskan hos Daniel, lite smått tragiskt. Så fick leta fram en skitmascara och nå skitdåligt puder så jag inte såg så jävulska död ut!
Fick därför göra en raggarsväng till stan nu i eftermiddag för att köpa puder, mascara och en ögonfransböjare! Haha, så går det när man är närmast dement!

Har inte mycket på hjärtat att säga, mer än att jag vill ha nå nytt på mig på julafton när tjocka släkten träffas. Men tji fick jag, för fanns då satan inga kläder i Sollefteå som jag föll för, blir nog Sundsvall i helgen så kan spana där. Annars har jag en klänning jag tänkt ha. Men vad ska jag då ha på mig på brorsans kalas nästa fredag? Jävla skit... Måste fundera ut nått bra :P

Ha en fin kväll. Hörs och syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0