Bla bla bla

Så igår blev det Sundsvall, som sagt! Nå jävulskt med folk, men knappt nån kö! Tror det beror på att det är så jävlarns stort och många affärer alla människor delar upp sig i mindre doser inne på affärerna :P
Dom sista julklapparna är iaf inköpta! Så nu är jag klar med det.. Ska bara försöka komma på nån födelsedagspresent till bror våran som fyller år på fredag. Förslag? Nån?
Jag sprang även runt å letade kläder.. Hittade typ ingenting som jag föll för. Tycker det är så jävla konstiga kläder nu, inget jag tycker om liksom! Men hittade till sist en svart skorta om va längre. Så får bli den, mörklila strumpebyxor (bara för att bryta av de svarta liksom) och ett par svarta stövlar! Så får det bli.

Jag va så jäkla trött när jag kom hem, så vänster öga somnade när jag låg i soffan å kikade på SvenssonSvensson!
Tänkte att ett litet kort samtal med Daniel fick det ändå bli, för pratade inget i fredags å det kändes tomt! Samtalet började å jag var död, men sen piggnade jag till å kom nog inte i säng förän vid halvfyra ändå! :)

Idag så blir det uppgifter, så jag kan maila in dom å få iväg skiten.
Tänkte även försöka städa upp kaoset som råder på mitt golvet bland mina kläder! Ser verkligen ut som kriget dragit igenom..

Nä, nu får det bli lite vettigt gjort! Vi hörs och syns!

Om typ tre dagar kommer Daniel! Som jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0